KONKLUSION

BFR-TRÆNING VIRKER

LETTE VÆGTE + BFR = STYRKEØGNING I ALLE INVOLVEREDE VÆV

01.

FÅ EN TONET KROP. BLIV STÆRK.

Resultater i forskellige forskningslaboratorier indikerer, at BFR øger styrke på en lignende måde som traditionel vægtløftning eller modstandstræning med høj intensitet.

02.

MINDRE RISIKO. FÆRRE SKADER.

Lav belastning betyder mindre risiko for skader i bevægeapparatet (muskel- og skeletsystemet) efter en træningssession.

03.

KORTERE GENOPTRÆNING. MINDRE ØMHED.

Færre skader i muskler og led betyder hurtigere bedring og mindre ømhed efter BFR_træning. Somme tider opleves der slet ingen ømhed næste dag.

04.

SYSTEMSIK REAKTION. HELE KROPPEN.

Den hormonelle reaktion er systemisk, hvilket betyder, at hormonerne i dit cirkulationssytem når ud til alle dele af kroppen. Dette gør, at alle trænede væv forbedres styrkemæssigt - ikke kun musklerne på kropsdelene, hvor bæltet er.

05.

BLIV SLANK. BLIV FIT.

BLIV SLANK. Mange mennesker ønsker ikke at blive større men at blive slankere og stærkere. Det kræver en kombination af træningsrutiner og ernæring udover din (B)STRONG Training.

PARADIGMESKIFT

Førhen tænkte vi, at vi måtte træne en muskel for at forbedre musklens form og ydeevne. Nu tænker vi, at vi kan træne en muskel for at fremkalde en systemisk reaktion, som forbedrer alle væv involveret i øvelsen.

Yderligere troede vi, at vi var nødt til at løfte noget tungt for at øge vores styrke. Nu ved vi, at alt, som det kræver, er, at vi skaber en forstyrrelse i kroppens balance ved at træne en muskel for at øge vores styrke. I stedet for at løfte tunge vægte for at opnå dette, kan vi løfte lette vægte med begrænset blodomløb til musklen.

Ved at bruge det rigtige udstyr, følge korrekt vejledning og overholde sikkerhedsregler, kan du opleve de fantastiske fordele ved BFR.